piątek, 6 stycznia 2017

Dresspl.pl ♥ Sukienki na studniówkę

Hej kochani! Wiem, że dla każdej maturzystki styczeń jest wyjątkowym okresem. Sama wspominam swoją studniówkę bardzo dobrze i chętnie przeżyłabym ją jeszcze raz. Jest szansa, że niedługo na moim roku na studiach będzie organizowany bal licencjata, więc tym bardziej w mojej głowie pojawił się temat studniówki. Wspomnienie wyboru i przymierzania sukienek i dodatków, a także wyjątkowej fryzury i makijażu u kosmetyczki. W ten wieczór każda dziewczyna może się poczuć wyjątkowo, pięknie i kobieco.

Jakiś czas temu przeglądając strony internetowe w poszukiwaniu czegoś fajnego, znalazłam wyjątkowy sklep. Na stronie dresspl.pl znalazłam naprawdę świetne propozycje na tę okazję, tym samym może dla niektórych z Was przyda się trochę inspiracji. W zależności od tego co która z nas lubi, możemy wybierać spośród krótkich lub długich sukienek, a także spośród szerokiej oferty wyjątkowych wzorów. Na stronie dostępne są także sukienki w dużych rozmiarach.

Moja idealna Sukienka Na Studiówkę musiała być długa i przykuwająca uwagę. Długo miałam dylemat na jaki kolor postawić, bo choć uwielbiam czerń i to właśnie w niej czuję się najlepiej, to wiedziałam, że w takim kolorze przy takiej okazji moja kreacja zniknie w tłumie niezauważona przez większość z gości. Postawiłam więc na zupełne przeciwieństwo, na coś co pozwoliło mi tego wieczoru pozostać na celowniku wielu gości, wybrałam kolor czerwony. Moja studniówka wypadła bardzo dobrze, a osobiście byłam zadowolona z całej kreacji jak i z dodatków czy fryzury i makeupu. Poniżej przedstawiam Wam wybrane przeze mnie najciekawsze Suknie Wieczorowe:

 Suknia wieczorowa serduszko, tiul
  • Serduszko Tiul Suknie wieczorowe sukienki na wesele dla dziewczyn

 Sukienka na studniówkę syrenka do podłogi
  • Syrenka Łódka do podłogi Tiul Sukienki studniówkowe sukienki wieczorowe

 Sukienka studniówkowa, syrenka do podłogi, satynowa
  • Syrenka Okrągły do podłogi Satyna Sukienki studniówkowe oryginalne sukienki

Każda z tych sukni jest inna, wyjątkowa i myślę, że gdy dokładnie dobierzemy krój i kolor odpowiedni dla nas i dla naszej sylwetki to każda z nas może wyglądać zjawiskowo podczas tej wyjątkowej i tak ważnej dla nas nocy. Osobiście, z tych trzech sukienek, wybrałabym środkową, ponieważ kocham koronki i odcienie beżu. Sukienka na pozór grzeczna i spokojna, przykuwa uwagę, a koronki i wzór w kwiaty dodaje jej seksapilu i kobiecości.  

2 komentarze:

  1. Pierwsza mnie oczarowała :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Totally loving your dresses:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥