piątek, 16 września 2016

Naturalne piękno :)

Przez wiele lat branża kosmetyczna rozwija się i daje nam coraz to większe możliwości. Dzięki temu rośnie świadomość kobiet, a także dbałość o to, co rzeczywiście nakładamy na twarz. O kosmetykach naturalnych słyszała pewnie większość z Was, ale czy zagłębiałyście się w szczegóły?

Kosmetyki mineralne to te, które zawierają mineralne pudry znajdujące się w ziemi, np. cynk, tytan czy mika. Najczystsze kosmetyki mineralne nie zawierają substancji konserwujących, sztucznych wypełniaczy, barwników czy środków chemicznych.





Dziś chciałabym Wam przedstawić wyjątkową markę produkującą właśnie ten typ kosmetyków. Annabelle Minerals to kosmetyki składające się w 100% ze składników mineralnych, posiadające ochronę przed UVA i UVB. Nie są one testowe na zwierzętach. Przy użyciu pudru i różu od Annabelle Minerals zrobiłam delikatny makijaż na codzień. Jako osoba z cerą wrażliwą i skłonną do podrażnień, brak w tego typu kosmetykach jakichkolwiek chemikaliów i sztucznych dodatków ma dla mnie duże znaczenie. Minerały mają właściwości minimalizujące podrażnienia i dają efekt łagodzący, np. trądzik czy alergie. Ja od wielu lat zmagam się z trądzikiem, dlatego uważam, że to idealne rozwiązanie dla mnie. Mam świadomość, że kosmetyki od Anabelle Minerals są lżejsze i łagodniejsze dla mojej skóry. Nie zawierają one również tłuszczu, dzięki czemu moja skóra może swobodnie oddychać.





Puder od Annabelle pozwolił mi idealnie wykończyć makijaż. Moja wersja matująca skutecznie zapobiega świeceniu się cery podczas dnia. Pozwala skórze oddychać i zauważyłam, że makijaż utrzymuje się na skórze dłużej!

Natomiast róż od Annabelle Minerals w odcieniu ROSE ożywił moją cerę i nadał jej świeży, zdrowy wygląd. Świetnie uwydatnił moje kości policzkowe i pozwolił wykonturować twarz. Jestem bardzo zadowolona z efektu :)


Myślę, że powodów do zostania przy kosmetykacJa na długo zostanę przy kosmetykach mineralnych marki Annabelle Minerals, a czy Wy już ją znacie?


zBLOGowani.pl

7 komentarzy:

  1. Wonderful products,,,
    i'm in love…
    have a nice weekend
    Mayse's Modamour

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam ale spotkałam się juz z recenzjami :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam minerały z lily lolo i je uwielbiam ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam juz o tej firmie, używałam tylko podkładu mineralnego który niestety nie zakrył niedoskonałości :(
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne produkty! jestem jak najbardziej za takim lekkim podkreślającym urodę makjażem a z Anabelle jest to możliwe ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy dodany komentarz oraz sugestię.
Zaobserwuj mnie, aby śledzić moje posty na bieżąco :) ♥
____________________________________________________

Thank you for every single comment and advice. Please follow me, so You could see every new post :) ♥